Familia The Home este o structura in continua expansiune.
Suntem un colectiv unit care lucreaza impreuna, dar cautam mereu oameni talentati care pot contribui la cresterea noastra, fie ca e vorba de vanzari, content, customer service sau logistica.
Lasa-ne un mesaj mai jos daca doresti sa ni te alaturi!
Locuri de munca
Atributii:
- - administrarea comenzilor online;
- - oferirea de consultanta online si telefonic clientilor in vederea inregistrarii / finalizarii comenzilor.
Candidatul ideal trebuie sa detina:
- - foarte bune cunostinte de operare calculator;
- - cunostintele de contabilitate primara reprezinta un avantaj;
- - experienta in sfera vanzarilor si a relatiilor cu clientii.
Atributii:
- - consilierea clientilor la nivel de magazin cu privire la furnizarea unor informatii corecte si complete asupra produselor comercializate;
- - intocmirea de documente necesare pentru finalizarea si livrarea produselor;
- - participarea la buna prezentare a magazinului din punct de vedere al dispunerii produselor.
Atributii:
- - administrare catalog si descrieri produse in limbile romana si engleza;
- - verificare preturi si stocuri;
- - gestionarea, mentinerea si verificarea corectitudinii informatiilor afisate pe site;
- - cunostinte minime de Excel si Photoshop reprezinta un avantaj.
Atributii:
- - contactarea si mentinerea unei legaturi directe cu furnizorii existenti si cei noi;
- - negocierea termenilor de livrare si a transporturilor in favoarea companiei;
- - analiza si cercetarea preturilor;
- - o stransa colaborare cu departamentele de Content si Call Center.
Candidatul ideal trebuie sa detina:
- - cunostinte foarte bune de limba engleza (scris si vorbit);
- - experienta de cel putin 1 an in domeniul achizitiilor;
- - cunostinte solide pachet Office;
- - abilitati de negociere.