Echipa The Home este o structura in continua expansiune.
Suntem un colectiv unit care lucreaza impreuna, dar cautam mereu oameni talentati care pot contribui la cresterea noastra, fie ca e vorba de vanzari, marketing, content, customer service sau logistica.
Lasa-ne un mesaj mai jos daca doresti sa ni te alaturi!
Ne gasesti si pe Jooble.
Locuri de munca
Profilul tău:
Ești o persoană pasionată de home & deco, comunicativă, curioasă, motivată și dinamică. Ești multitasker, creativ și proactiv. Ai experiență de minimum 5 ani pe o poziție similară, cunoști limba engleză la nivel avansat, ai capacitatea de a rezolva problemele care pot apărea și de a lua decizii importante. Iubești lumea fascinantă a designului de interior și ai un simț estetic dezvlotat. Îți place să lucrezi într-un mediu în continuă mișcare, îți place să lucrezi în echipă și să fii înconjurat de oameni care te inspiră.
Ce așteptări avem de la tine:
În calitate de manager de magazin vei fi responsabil de gestionarea și coordonarea tuturor aspectelor din showroom, îți vei coordona și ghida echipa pentru a obține cele mai bune rezultate, vei stabili și implementa strategiile de vânzări.
Iată cu ce te vei mai ocupa:
- Dezvoltarea strategiilor pentru a crește numărul de clienți, a extinde traficul în magazin și a optimiza profitabilitatea
- Menținerea și creșterea portofoliului de clienți
- Organizarea și coordonarea echipei
- Gestionarea tuturor aspectelor operaționale ale magazinului
- Te asiguri că toți clienții au o experiență plăcută în magazin
- Responsabil de gestionarea bugetului magazinului, de monitorizarea și controlul costurilor
- Rezolvarea problemelor sau a situațiilor neprevăzute
- Menținerea standardelor de siguranță și securitate
- Cum ne imaginăm că ești:
Ești o persoană creativă, bine organizată și orientată către rezultate. Ești multitasker, ai abilități analitice și de comunicare. Ai experiență de minimum 5 ani pe o poziție similară și ai acumulat cunoștințe solide în marketing. Cunoști limba engleză la nivel avansat, ai capacitatea de a rezolva problemele care pot apărea și de a lua decizii importante. Ai o gândire critică și te adaptezi cu ușurință în orice mediu.
Ce așteptări avem de la tine:
În calitate de manager de marketing vei avea următoarele responsabilități:
• Dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing pentru atingerea obiectivelor companiei
• Cercetarea și analiza pieței, inclusiv monitorizarea concurenței și identificarea tendințelor
• Definirea publicului țintă și segmentarea pieței pentru a crea campanii de marketing eficiente
• Stabilirea bugetelor de marketing și gestionarea acestora pentru a obține cele mai bune rezultate
• Dezvoltarea și implementarea campaniilor de publicitate online și offline
• Gestionarea bugetului campaniilor de marketing și monitorizarea eficienței acestora
• Monitorizarea și evaluarea performanței campaniilor de marketing și raportarea rezultatelor
• Colaborarea cu departamentele interne
• Gestionarea relațiilor cu clienții sau cu agențiile de publicitate colaboratoare, cu furnizorii și partenerii
• Dezvoltarea și menținerea strategiei de branding și brand awareness
• Promovarea și menținerea unor relații de lungă durată cu clienții și identificarea nevoilor acestora
• Coordonarea echipei de marketing și gestionarea resurselor pentru a asigura execuția eficientă a planurilor de marketing
Atributii:
- administrarea comenzilor online;
- oferirea de consultanta online si telefonic clientilor in vederea inregistrarii / finalizarii comenzilor.
Candidatul ideal trebuie sa detina:
- foarte bune cunostinte de operare calculator;
- cunostintele de contabilitate primara reprezinta un avantaj;
- experienta in sfera vanzarilor si a relatiilor cu clientii.
Atributii:
- consilierea clientilor la nivel de magazin cu privire la furnizarea unor informatii corecte si complete asupra produselor comercializate;
- intocmirea de documente necesare pentru finalizarea si livrarea produselor;
- participarea la buna prezentare a magazinului din punct de vedere al dispunerii produselor.
Atributii:
- cunostinte Microsoft Excel necesare pentru actualizari si verificari de preturi, stocuri si alte informatii necesare pentru website;
- administrare catalog și descrieri produse în limbile română și engleză;
- gestionarea, menținerea și verificarea corectitudinii informațiilor afișate pe site;
- editare de imagini in Photoshop - redimensionare, eliminare fundal, colaje;