Echipa The Home este o structura in continua expansiune.

Suntem un colectiv unit care lucreaza impreuna, dar cautam mereu oameni talentati care pot contribui la cresterea noastra, fie ca e vorba de vanzari, marketing, content, customer service sau logistica.

Lasa-ne un mesaj mai jos daca doresti sa ni te alaturi!

Ne gasesti si pe Jooble.

Locuri de munca

Profilul tău: 
Ești o persoană pasionată de home & deco, comunicativă, curioasă, motivată și dinamică. Ești multitasker, creativ și proactiv. Ai experiență de minimum 5 ani pe o poziție similară, cunoști limba engleză la nivel avansat, ai capacitatea de a rezolva problemele care pot apărea și de a lua decizii importante. Iubești lumea fascinantă a designului  de interior și ai un simț estetic dezvlotat. Îți place să lucrezi într-un mediu în continuă mișcare, îți place să lucrezi în echipă și să fii înconjurat de oameni care te inspiră.

Ce așteptări avem de la tine:

În calitate de manager de magazin vei fi responsabil de gestionarea și coordonarea tuturor aspectelor din showroom, îți vei coordona și ghida echipa pentru a obține cele mai bune rezultate, vei stabili și implementa strategiile de vânzări.

Iată cu ce te vei mai ocupa:

  • Dezvoltarea strategiilor pentru a crește numărul de clienți, a extinde traficul în magazin și a optimiza profitabilitatea
  • Menținerea și creșterea portofoliului de clienți ⁠
  • Organizarea și coordonarea echipei
  • Gestionarea tuturor aspectelor operaționale ale magazinului
  • Te asiguri că toți clienții au o experiență plăcută în magazin
  • Responsabil de gestionarea bugetului magazinului, de monitorizarea și controlul costurilor
  • Rezolvarea problemelor sau a situațiilor neprevăzute
  • Menținerea standardelor de siguranță și securitate

  • Cum ne imaginăm că ești:
    Ești o persoană creativă, bine organizată și orientată către rezultate. Ești multitasker, ai abilități analitice și de comunicare. Ai experiență de minimum 5 ani pe o poziție similară și ai acumulat cunoștințe solide în marketing. Cunoști limba engleză la nivel avansat, ai capacitatea de a rezolva problemele care pot apărea și de a lua decizii importante. Ai o gândire critică și te adaptezi cu ușurință în orice mediu.

    Ce așteptări avem de la tine:
    În calitate de manager de marketing vei avea următoarele responsabilități:
    • Dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing pentru atingerea obiectivelor companiei
    • Cercetarea și analiza pieței, inclusiv monitorizarea concurenței și identificarea tendințelor
    • Definirea publicului țintă și segmentarea pieței pentru a crea campanii de marketing eficiente
    • Stabilirea bugetelor de marketing și gestionarea acestora pentru a obține cele mai bune rezultate
    • Dezvoltarea și implementarea campaniilor de publicitate online și offline
    • Gestionarea bugetului campaniilor de marketing și monitorizarea eficienței acestora
    • Monitorizarea și evaluarea performanței campaniilor de marketing și raportarea rezultatelor
    • Colaborarea cu departamentele interne
    • Gestionarea relațiilor cu clienții sau cu agențiile de publicitate colaboratoare, cu furnizorii și partenerii
    • Dezvoltarea și menținerea strategiei de branding și brand awareness
    • Promovarea și menținerea unor relații de lungă durată cu clienții și identificarea nevoilor acestora
    • Coordonarea echipei de marketing și gestionarea resurselor pentru a asigura execuția eficientă a planurilor de marketing

Atributii:

  • administrarea comenzilor online;
  • oferirea de consultanta online si telefonic clientilor in vederea inregistrarii / finalizarii comenzilor.

Candidatul ideal trebuie sa detina:

  • foarte bune cunostinte de operare calculator;
  • cunostintele de contabilitate primara reprezinta un avantaj;
  • experienta in sfera vanzarilor si a relatiilor cu clientii.

Atributii:

  • consilierea clientilor la nivel de magazin cu privire la furnizarea unor informatii corecte si complete asupra produselor comercializate;
  • intocmirea de documente necesare pentru finalizarea si livrarea produselor;
  • participarea la buna prezentare a magazinului din punct de vedere al dispunerii produselor.

Atributii:

  • cunostinte Microsoft Excel necesare pentru actualizari si verificari de preturi, stocuri si alte informatii necesare pentru website;
  • administrare catalog și descrieri produse în limbile română și engleză;
  • gestionarea, menținerea și verificarea corectitudinii informațiilor afișate pe site;
  • editare de imagini in Photoshop - redimensionare, eliminare fundal, colaje;

Formular de contact