Cariere

Familia The Home este o structura in continua expansiune. Suntem un colectiv unit care lucreaza impreuna, dar cautam mereu oameni talentati care pot contribui la cresterea noastra, fie ca e vorba de vanzari, content, customer service sau logistica.

Lasa-ne un mesaj mai jos daca doresti sa ni te alaturi!

FORMULAR DE CONTACT


Atributii:

  • - administrarea comenzilor online;
  • - oferirea de consultanta online si telefonic clientilor in vederea inregistrarii / finalizarii comenzilor.

Candidatul ideal trebuie sa detina:

  • - foarte bune cunostinte de operare calculator;
  • - cunostintele de contabilitate primara reprezinta un avantaj;
  • - experienta in sfera vanzarilor si a relatiilor cu clientii.

Atributii:

  • - consilierea clientilor la nivel de magazin cu privire la furnizarea unor informatii corecte si complete asupra produselor comercializate;
  • - intocmirea de documente necesare pentru finalizarea si livrarea produselor;
  • - participarea la buna prezentare a magazinului din punct de vedere al dispunerii produselor.

Atributii:

  • - administrare catalog si descrieri produse;
  • - verificare preturi;
  • - gestionarea, mentinerea si verificarea corectitudinii informatiilor afisate pe site;
  • - cunostinte minime de Excel si Photoshop reprezinta un avantaj.

Atributii:

  • - contactarea si mentinerea unei legaturi directe cu furnizorii existenti si cei noi;
  • - negocierea termenilor de livrare si a transporturilor in favoarea companiei;
  • - analiza si cercetarea preturilor;
  • - o stransa colaborare cu departamentele de Content si Call Center.

Candidatul ideal trebuie sa detina:

  • - cunostinte foarte bune de limba engleza (scris si vorbit);
  • - experienta de cel putin 1 an in domeniul achizitiilor;
  • - cunostinte solide pachet Office;
  • - abilitati de negociere.